پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

«سینما نیمکت» در جشنواره «میل ولی» آمریکا

فیلم سینمایی «سینما نیمکت» در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «میل ولی» در کالیفرنیای آمریکا به روی پرده می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، «سینما نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان در ادامه حضور خود در جشنواره‌های مختلف بین المللی، این بار در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «میل ولی» در کالیفرنیای آمریکا به نمایش درمی‌آید. در این جشنواره علاوه بر «سینما نیمکت»، فیلم‌های «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی و «زمین دارد نفس می کشد» به کارگردانی علی عیسی پور از ایران حضور دارند.

در جشنواره «میل ولی» که از ۱۵ تا ۲۵ مهرماه جاری در ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود،  از فیلم «سینما نیمکت» با عنوان «بزرگداشتی خارق‌العاده برای داستانگویی» تجلیل خواهد شد.

فیلم «سینما نیمکت» به کارگردانی و نویسندگی محمد رحمانیان و تهیه‌کنندگی تورج منصوری محصول سال ۱۳۹۳ است. فیلم داستان مردی است که عاشق فیلم و سینماست و درگیر اتفاقاتی در زندگی‌اش می‌شود.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، هومن برق‌نورد، اشکان خطیبی، اصغر پیران و رضا ناجى اشاره کرد.

محمد رحمانیان پیش از کارگردانی«سینما نیمکت» و فیلم «کنسل» که در کانادا و با حضور مهتاب نصیرپور ساخته شده (فیلمی که هنوز هیچ نمایش داخلی و خارجی نداشته) فیلمنامه‌‌ فیلم‌هایی چون «پاداش» ساخته کمال تبریزی و «کتاب قانون» ساخته مازیار میری را نوشته است.

س م / س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید